lördag 31 januari 2009

Litteratur seminarium

På tisdag har jag ett litteratur seminarium... och värsta texten att plöja igenom. inte kul så nu har jag en pluggpaus...

har sutit och planerat i min kalender. mest så jag f¨r ihop dagarna....planerat filips dagis tider. de dagr jag inte har kommer han en del av de dagarna vara ledig och andra kommer han var på dagis. Men bara ett par timmar så jag hinner plugga på dagen ett par timmar. Kvällarna kommer gå åt till att plugga. Jag har ju inget annat för mig än att titta på tv. de dagarna som filip är hemma kan jag ju inte ut och gå eller träna. för det ska jag börja att göra snart. men fram tills dess kommer jag att gå kvälls promenader...

men det är svårt. fattar inte så mkt av tabellerna och annat som de har i sin studie. men det kommer nog jag kommer nog att förstå längre fram....

Nu ska jag ta och äta lite mat. Och städa upp lite. jag hoppas jag får besök ikväll. det var ju ett tag sedan vi träffades....


kram

Inga kommentarer: