söndag 1 februari 2009

pluggpaus

Sitter och pluggar, Men har paus, måste få lite perspektiv.



Sitter och funderar. Det är ju inte en uppgift men ska lämna in utan det är en inträdes biljett till seminariet. det visar att jag bara gjort uppgiften och är påläst liksom Men det är ju bara första terminen än så länge de kanske inte har så stora krav ännu? Man får hoppas det.



Jag menar det är ju ett ganska stort steg från gymnasium till universitet. Klivet över är alltid inte smärtfritt. Men jag gör mitt bästa och även om jag inte göra rätt från början utan har kanske fel infallsvinkel inte är tillräckligt opartisk eller vad som helst kommer jag ju att lära mig. eller hur?

jag behöver bara tro på mig själv.

Känner inte riktigt bara det 100% stödet från omgivningen, men det kanske kommer för att jag är så inriktad på att få allt att gå ihop att jaginte ser det bara?



Nej nu är pausen slut vill hinna klart uppgiften helst så mkt som möjligt innan Filip kommer hem
Men jag kommer fortsätta när lill-älsklingen har somnat.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg gör jag ju inget annat än tittar på TV eller sitter vid datorn. Jag får iaf inget besök förens på tisdag. Tur att han tycker om min son och min son om honom. Annars hade han gått totalt bort. Men tur eftersom jag tycker så mkt om honom.


1 kommentar:

Nathalie sa...

Gud va fin bild på er!