måndag 9 februari 2009

Måndag morgon

Jag trodde jag skulle få ha Filip ett par extra dagar i veckan. Men nej så hade jag kollat fel i kalendern. Jag ska ju jobba ikväll. Så Jimmy tar honom själv. Men förhoppningsvis får jag hämta honom i morgon, vi ska äta middag hos min farmor i morgon.

Min frukost bestod idag ett ett smörgås rån och ett glas grönt te *hehe* värst ju. *haha* inte så bra mendet fanns bara yoghurt så det räckte till Filip. För brödet det hade han hittat i skafferiet medans jag sov i helgen, När jag kom upp var det brödsmulor över hela golvet. Och så har filip sovit dåligt i helgen så det var inte riktigt läge att ta med honom till affären. Nej nu ska jag ringa Filips vårdcentral, han behöver en hepatit spruta, han ska börja hos en ny dagmamma som har ett barn med hepatit B, så kommunen står för sprutan.

Hans pappa och jag funderade på att låta honom få en spruta för hepatit A oxå, för hans pappa vill ju ta med honom utomlands så det kan vara...

Ha det så bra idag.. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lisa! Tack för din kommentar i min blogg! Jag hittade det där om stjärntecknen på birthday.se :)
Hoppas allt är bra med dig, skulle vara kul att ses nåt tag framöver (jobbar dock väldigt mycket nu). Ta hand om dig! Kram**