onsdag 4 februari 2009

intensivt pluggande

Går runt med ett ständigt sockervadds tillstånd i skallen... är det något som känns vi av er andra studenter?


Ska försöka hitta statistik för TV spel. Men vet inte riktigt hur jag ska göra för att hitta det...
Känner mgi smått stressad, ska göra ett ganska stort arbete om tv spel.. vad ska jag inrikta mig på? det ska redovisas den 20 och gruppinlämningen är den 24 tillsammans med en genus uppgift.


Urk varför är det två stora samtidigt? och just nu har jag litteratur seminarium som oxå måste göra men de är slut nästa vecka men endå är det inte lång tid kvar innan de stora ska vara klara.

Men det går det med de väl... bara man tror att man kan så gå rdet ju


nej nu ska jag sova.. filip vaknar om några timmar... så då är det frukost dax igen

Inga kommentarer: