fredag 13 februari 2009

This isen´t me! A fat mama...

Jag har satt upp bilder på mig själv när jag var smal och snygg på kylskåpet. *haha* Då påminns jag varje gång jag vill ta något att äta om vad det är jag vill upp nå med det här..

Ska försöka skanna in bilderna så ni får se hur snygg och smal jag var. Bilderna kommer från mitt första år i gymnasiet. Den bilden är jag hemma hos min kompis Sara. Och jag antar vi busar lite framför kameran. Den andra kommer från min 18 års fest. Samma kväll som jag blev tillsammans med min sons pappa. Sedan går det snabbt utför (eller uppför) med min vikt.

Men nu vill jag var snygg och smal igen. jag vill se bra ut. även en del tycker jag är fin som jag är så är väl min åsikt den som räknas mest?

Tänkt att börja med att promenera på kvällarna och försöka få ordning på maten. Det tänkte jag börja med. och kvällspromenaderna blir inte så mkt när jag är ensam med Filip men då har jag ju min crosstrainer hemma som jag kan trampa lite på.
Jag har börjat laga mkt grytor hemma eftersom det är enkelt att göra och lätt för Filip att hjälpa till och göra oxå.

Nu ska jag ta och värma upp thailändska gryta sedan tidigare som jag frös in.


Kram

Inga kommentarer: