tisdag 13 januari 2009

Rosa...lite lila


Nu har jag en fin rosa filofax!!! Tack snälla Mattias som köpte den till mig!! Nu måste jag köpa en kalender del sedan kommer den att skrivas full.....

Den är inte stor och inte liten, men lagom och med min favorit rosa färg!!!






Hur mkt måste jag jobba extra för att ha råd med denna söta sak?
Den kostar va 3500 kr ca.
Liten och lätt. 9 tums skärm och väger runt 1 kg. Det är ju inget mot min rikigt stora och tunga laptop jag har idag. Denna skulle vara prefekt för att ha i skolan bland annat. Men jag säljer nog min stora laptop, så jag kan ha denna istället. Den har ett ganska stort minne. och man kan ju ha usb minne till skolarbete och saker.
Jag bara älskar dessa skor från Bianco!!! Till ett bröllop med svart och lila som dresscode. Men hur användbara är dem sedan? kan man ha dem när man går ut eller andra tillfällen man vill vara fin?
Hade de funnit i mörkrosa hade jag slagit till utan att tänka på saken.*haha* Men de finns i beige, svart och lila. Kanske köper alla tre? *hehe* vore väl inte så dumt?


Jag bara älskar dessa rosa änglavingar från bluebox.se Kanske skulle skaffa ett par? man fäster dem på vägen. Men ska man hänga nåt på dem? och vart ska man hänga dem? Man kanske kan täcka en del av en väg med dem och ha dem som smyckeshängare?
Nä det blev bara ett inlägg med lite som jag vill ha..

Inga kommentarer: