tisdag 27 januari 2009

Filip hemma just nu

Filip är hemma just nu, hämtade honom på dagis för jag slutade tidigt. Har inte all kurslitteratur just nu så jag kan inte börja med någon uppgift just nu. Visst de senare kan jag ju börja på men jag fattar inte ännu det hela med genus.

Ikväll hoppas jag på att kunna tvätta lite. Och städa klart det sista. Filips rum behövs skuras och dammsugas..

Ja nu ska vi mysa lite till innan det är dax för mat...Idag blir det köttgryta med potatis. Filip är jätte duktig på att laga mat. Måste han ha efter sin far. För jag är ganska dålig på det där med mat.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du glade!!! Hoppas att allt är bra med er?? Hur gå det i skolan... Jag har utmanat i min blogg Kika in..
http://cizzi80.blogg.se/2009/january/jag-har-blivit-utmanad.html

Lycka till!!! trevlig helg!!