lördag 24 januari 2009

En sjuk födelsedag

Idag fyller jag 25 år... Grattis till mig!!! Önskar att jag hade råd att köpa den dära fina datorn eller de dära fina skorna i mitt tidigare innlägg....Meningen var att vi skulle ha lite förfest och sedan gå ut ett gäng tjejer. Men jag åt dålig pizza i torsdags. Så jag mår inte så bra som ni kan förstå..

Det hela gjorde att jag missade lilla söta Isas öppet hus. Mkt tråkigt ville gå dit men det blev inte av.. Små barn är ju känsliga och jag ville inte smitta ner henne. Vet ju inte om dålig pizza smittar *hehe* men det måste ju ha varit en dålig bakterier i min pizza tänker jag och den vill jag inte ge till Isa. Men Isa vet att jag tycker mkt om henne iaf.
Och hennes mamma tycker jag oxå om mkt. På kort tid har hon blivit en av mina bästa vänner. Jag är så glad att jag har träffat dig Stephie!!!

Var hem till Filips mormor och morfar vi åt lite currykyckling och ris. Och sedan lämnaqde jag kvar filip där. Han skulle sova kvar med moster Inka. Det har han sett fram emot sedan igår jätte mkt..

Nej nu ska jag gå och lägga mig med datorn i sängen och en film. Så gör det inget om jag somnar...Inte kul att somna på soffan..

kram

Inga kommentarer: