lördag 10 januari 2009

Lite uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag skrev i min blogg.. På torsdag är det dax för registrering. Så min sista dag på schema är på onsdag. Då jobbar jag dubbla pass så jag jobbar 7.15-22 hoppas Jimmy kommit hem från Thailand då. Det är hans vecka därför tog jag extra pass, visste inte då jag bokade in mig att han var i Thailand. Men jag hoppas han har det kul. EN dag är det jag som åker dit.

Jag måste köpa ett block till skolstarten, men jag vill ha ett fint haha så jag har ännu inte hittat mitt block och kanske en filofax. jag vet att jag förut såg en från rosa bandet på tradera, jag som älskar rosa borde ha en sån. Inne och kollar på filfax.se de har endel fina filofaxer. Men mkt dyra.... Får se vad det blir om det blir någon...


Nu ska jag sova kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! det är bra det me. det beror ju helt klart på vad man äter för någe. Jag la till din blogg som länk via min. m det inte gör nåt.
Hoppas att du börjar må bätter snart gumsan. kramar