fredag 2 januari 2009

Det nya året nu.

Ja det nya året börjar bra om man borter från kosten. Igår gick jag 7000 steg och visst det är inte 10.000 steg men mer än vad jag bruar göra. och just nu i skrivande stund har jag gått 9415 steg , kom just hem från en promenad. Hämtade ett paket som fanns nere på utlämningstället. Vad det är i paketet får ni veta om någon dag eller så..*hihi* Men det är en förtidig födelsedags present till mig själv... Sådan får man man väl ge sig själv?

Håller på att städa sonens rum, Bort med alla hårstrån. Vi tror att han är pälsdjurs allergiker.
Kommer lägga upp bilder från min sons rum. Det är långt ifrån färdigt men han har aldrig gnällt på det...*hehe* han har sina leksaker och sin säng.... Men mamma är inte nöjd. Så fram över kommer det bli bättre men nu är det viktigast att det är rent och hundhårsfritt där inne.

Nä ska dammsuga iaf sonen rum just nu sedan leta upp en handduk och ta ett rikigt varm bad tror jag..


Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Av alla de teer som vi har hemma så är det faktiskt svårt att utse en favorit. Men jag dricker mycket av ett löste som heter "Formosa Oolong". Det är nånstans mellan ett svart och ett grönt te. Annars har jag ett rött som heter "Röd Chai" med kanel och chilli bla.
Vi har mest grönt och rött te hemma. Bara Julte och lussete som är svart.
Men det är bara att testa sig fram.

Komihåg lapparna finns tillgängliga under vistas sidopanel. Välj "lägg till gadget" och välj anteckningar. Sen kan du bara dra ut dem från sidopanelen till skrivbordet.
Du bör ha en del som "följer med" vista. andra kanske du måste ladda hem från nätet.
Hoppas det hjälper. Säg bara till annars så gör jag vad jag kan för att hjälpa dig!
Ha en fortsatt skön helg!
Kram