måndag 20 maj 2013

Vecka 21





Idag skulle jag gått till gymmet efter lämnat Filip, men han hade lite feber så han fick stanna hemma. Det märks inte nu när han varit ute ett par timmar.
Jag har städat inför veckan när jag jobbar 5 nätter. Inte på raken, men totalt :) igår tvättade jag även två maskiner på 60 grader handdukar och sängkläder å så. Försökt vila idag men inte gått så bra. Blir till att dricka celsius och kaffe så jag håller mig pigg :)

Imorgon tisdag har jag ett PT pass ska bli skönt att få verkligen ta allt ur mig. Sedan blir det mer gym och mer jobb. Filip sover hos morfar måndag och tisdag. Ledig onsdag natt. Torsdag jobbar jag och Filip är troligen hos sin pappa torsdag-lördag. Så jag ska fråga ifall han kan sova igen hos morfar.

Sedan är jag "långledig". Jobbar helgen nästa vecka bara. Ska försöka att ta så lite pass som möjligt innan natt barnomsorgen går igång. Måste ha barnvakt helgen där oxå. Blir lite jobbigt men värre skulle det vara ifall jag jobbade kvällar oxå. Då skulle jag få hämta honom kl 22.30 och sedan lämna i skolan igen vid 6.30 för jag jobbat säkert dag :-/

Men jag överväger iaf att ta ett dag/kvällsjobb på ett boende.


Och så får jag inte glömma skolläkaren, fransar och Date på torsdag och fredag :)


Kram på er



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: