fredag 3 maj 2013

Nytt fokus?
Jag behöver ett fokus omlägg. Jag fokuserar på så många saker samtidigt, det är svårt att hålla fokuset och motivationen uppe då.




Filip blir mobbad i skolan. Han trivs inte i skolan och vill inte gå dit alls.
Vad är viktigast? Jag måste fundera på vad jag ska fokusera på. Att göra allt samtidigt blir bara pannkaka i mitt huvud. Och allt bara ignoreras.



Så nu har jag bestämt mig för att bara jobba mina tider och kanske nåt extra pass för att hålla ekonomin flytande under sommaren.
Jag ska lägga stor del på att få Filip att öppna sig och må bra. Samtalskontakt och en utredning om ev diagnos. Jag kan behöva lite nya uppslag på hur jag ska hantera uppfostran härifrån eftersom jag känner att jag inte når längre.

Kosten och träningen kommer få flyta på som vanligt. Jag kommer träna när Filip är i skolan, cykla med Filip på morgonen till fritids.
Rökningen får komma en en fokusplats långt ner. Jag klarar inte av för många saker samtidigt.

Det här kommer bli en bra sommar det vet jag!




- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: