torsdag 30 maj 2013

Lite bilder

Idag ska Filip åka till Mommo och Moffa för att åka på husbilsträff. Jag jobbar natt hela helgen så det kan passa bra att vara borta under helgen. Förhoppningsvis blir min mor opererad nu och då vill jag inte Filip ska vara där under helgen.

Här nedan har Filip valt mitt mellanmål för dagen, hann inte frukosten. Vitaminwell stevia med folsyra. Jag har förklarat för honom att folsyra är bra för kvinnor som vill ha barn :) så då måste jag dricka det varje gång jag köper dricka :)




En dubbelbild på mig och hjärtat :). Vi gillar att åka tåg.


Filip ville skicka ett sms till sin moster Mia. Så nedan är resultatet av dikteringen för mamma :)


Igår köpte jag en cola. Jag såg inte vad jag tog :). En gång tog jg utan att titta en cola med namnet Mattias. Och en gång Sandra :). Jag bryr mig inte om vad det står jag bara tar en cola :)




Så här kamoflerade ser jag och Filip ut om benen varje dag :)




Ha en bra dag i solen för det sl jag ha :)

Kram

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: