fredag 14 januari 2011

Trött fredags kväll

Idag är det äntligen fredag och ja... jag får tvinga mig själv att inte somna..
Vad är det för mening att vara ledig en underbar fredag med mitt lillhjärta om jag inte kan vara pigg och vaken?

Spanar runt lite på blocket efter ett bord och stolar som jag vill ha.. Jag vet exakt vilket bord som jag vill ha och stolarna som jag vill ha.. Jag tror att jag ska köpa det bordet jag vill ha, gärna riktigt billigt, måla det svart. Och ha fällstolar till det, jag vet exakt vilka stolar jag vill ha och de brukar dyka upp med jämna mellanrum på blocket. Och extra fällstolar behövs ju alltid :) Jag vill gärna ha de rosa från IKEA.

Jag älskar ju rosa, men får inte ha nåt sådant framme för Marléne, men nu när hon flyttar kommer det bli mera rosa hemma :) Inte överdrivet, men jag vill ha några ljusgrejor eller rosa handdukar i köket, men det får jag inte. Men handdukarna har jag hängt upp iaf hehe.
Sedan kan jag i lugn och ro leta efter de stolar jag vill ha från blocket :) Bra plan ...





KRAM

Inga kommentarer: