söndag 2 januari 2011

Hur blir vårat 2011...?

Ja hur blir Filips och mitt 2011? Om jag får bestämma så blir det vårat bästa år, och alla kommande år blir bättre!

Det är svårt att föreställa sig att just idag för 1 år sedan var vi nyinflyttade i Krylbo. Jag hade inte ens packat upp allt idag för ett år sedan.

Det jag önskar för oss är många äventyr och många roliga saker, Filip vill göra en massa roliga saker OCH ha en lilla syster... *haha* Vi ska hitta en bra ny pappa. Alltså en pappa till hans lilla syster och inte till honom, utan ordet "ny" är Filips ord. Han har godkänt Wolverine. Klart Filip såg ju filmen den senaste x-men filmen, och såg Wolverine hoppa med en motorcykel ut ur eld, det e ju super coolt ju :)

Sedan hopas jag på en 3a eller kanske en 4a inne i Uppsala och att jag får börja jobba natt igen. Var spelar ingen roll. Bara jag slutar senast halv 8 så jag hinner lämna filip i en rimlig tid.

Och så hoppas jag på att solen lyser på mitt kärleks liv så jag får någon att ha i mitt liv. Jag vet vem jag vill ha, men som jag sagt till dig hoppas jag inte, men du kan inte hindra mig från att önska mig sällskap i livet. Men blir det du så blir jag glad :D

Önskar mig inte så mkt i livet utöver harmoni för mig och Filip. Och bra matvanor. E621 ska uteslutas ur maten. Att proppa sitt barn fulla med glutamat och annan SKIT får någon annan göra...Min son ska slippa sådan i sin mat..

Kram på er

Inga kommentarer: