söndag 16 januari 2011

Ska bli skönt...

Hur skönt det än är att bo med någon så är det skönt att jag ska få bo själv... Att bo med någon som inte kan accepterar att när man arbetar som jag gör att man blir trött, att man då inte orkar städa hela kvällarna när man kommer hem, när man dels har städat en hel dag hemma hos andra och sedan jobbar natt, ja varför ska man då bo med den människan som med sitt gnäll får en att må ännu sämre..? Och som anser att må dåligt är bara för denna att ingen annan förstår hur denna mår...

Jag behöver inte folk som drar ner mig i skiten, jag vill inte vara där nere, där har jag varit tillräckligt i mina dagar..Jaja skit samma egentligen.. Ska bli skönt oavsett ifall jag gillar att bo själv eller inte.

Ska bli skönt att få ha som man vill hemma utan att någon gnäller.. Barn mår inte dåligt av att det inte dammsugs varje dag eller att man inte kan slicka på golvet eller att man inte plockar upp alla leksaker på en gång eller att det ligger vantar och mössa på golvet. Tidigare har det sett ut som krig, och nu är det välstädat jämfört med det som var tidigare. Kan du inte ta det som det är kunde du ha flyttat tidigare.....


Jag orkar inte bråka. OM man inte kan accepterar att jag är på ett visst sätt, att om jag är utarbetad whatever att jag inte orkar städa hemma oxå just den dagen ja då är jag inte sämre än dig eller någon annan, behöver man inte vara min vän... Det är valfritt att vara det...

Inga kommentarer: