söndag 2 januari 2011

....2010....

Jag tänkte försöka sammanfatta året som gått.

2010 var ett dåligt år. Och det fanns några bra saker var det. Och det allra bästa har varit Filip. Han har varit hos mig hela året. Det har varit underbart. Filip är det bästa som hänt mig och kommer alltid att vara det!

Hänt i korthet eller stora drag eller som det är:
*Vi började året att bo i Dalarna. Jag hade valt en 3a på 3e våningen. Med portkod vid ytterporten. Det dåliga var att vi aldrig kom till ro där och trivdes. Vi båda var glada när vi flyttade.
*En känslomässig händelse hände i början av året. Om jag gjorde ett annat val undrar jag hur vårat liv hade sett ut. Men en sak vet jag. Det hade inte sett ut så här.
*Sa upp min fasta tjänst som jag hade på Attendo Care. (utomordentligt dum, ja vet)
*Sökte jobb i 5 månader när jag bestämde mig för att prova söka jobb i Uppsala. Fick det första jobbet jag sökte, på HEMFRID. Som städare.
*Vi bodde i Alunda mellan sista juni och sista september.
*Flyttade till Örbyhus 1 oktober, en fin trea.
*Sålde äntligen min skitbil. Den var mer skrot än hel.
*Jag fick äntligen ett lån som gjort att jag snart är på fötter igen ekonomiskt.
*Började jobba på Attendo Care igen i december.

Ja det här är det jag minns av året. Jag var väldigt deprimerad under året och när vi bodde i dalarna gick jag upp väldigt mkt i vikt. När jag pratar med min vän säger han att jag har kommit långt på bara ett år. Och när jag hör hans röst känns det som jag varit ganska långt ner på botten. Men jag har tagit upp upp uppåt av egen kraft. Filip och du min underbare vän som stöttat mig så mkt du kunnat.

Jag har avslutat året bra, jag kan inte minnas när jag vägt så här lite, jag har gått ner allt som jag gick upp i dalarna och lite till.. :) Jag är så bra!

Så här har året varit kommer nog ett inlägg om hur jag vill att 2011 ska bli..

Kram

Inga kommentarer: