onsdag 12 januari 2011

Att följa andras bloggar..

Intressant det där med bloggar. Att följa någon annans liv eller kamp för något.

Jag har två bloggar som jag följer regelbundet. Det ena är en kille som försöker göra sig skuldfri, den bloggen inspirerar mig verkligen, jag vill oxå bli skuldfri. Den här killen är student med ett extra jobb han lägger verkligen alla sina pengar på att bli av med skulden. Och den andra bloggen är en kille som försöker spara ihop till sin första miljon. Han har redan passerat halv miljonen. Han lägger 8000 i månad på sitt sparande, han har låga utgifter och jobbar inte så mkt men har en bra lön.
Båda dessa bloggar inspirerar mig att ta ta i mina skulder och sparande.

Det enda sparande jag har är till min pension och så till Filip. Min lön ger inte så mkt i sparutrymme just nu men inspirerad blir man verkligen.

Läser ett flertal bloggar ibland där någon skriver om sitt liv. Det är intressant tycker jag.

Nej nu ska det sovas.

Kram. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Sara sa...

Hejsan!

Jag använder mig av receptet till rågsiktskakorna, som står på baksidan av rågsiktsförpackingen. Och dessa kakor är så underbart goda, nästan för goda :-)

Hoppas att allt är bra med er.