lördag 10 september 2011

FightCircut

Idag var jag och provade FightCircut på gymmet. Definitivt nåt för mig att träna igen...hård å skön träning just som jag vill ha den.. Lördagar kl 11, det är min tid på veckan ;) Synd bara att jag missar de två nästkommande lördagar då jag jobbar dag på attendo.

Men det var jobbigt! riktigt jobbig träning. Som han ledaren sa, man lägger sin egen ribba. Och det är sant. Jag lade den högt och jag gav verkligen allt. Det var så skönt verkligen :) Så jag är lite ledsen att jag missar de två näskommande träningarna :´(

Om jag är galen nog för det så kommer . Då kommer jag nog ta ett spinning pass på 45 minuter imorgon när Filip har showkidz. :) Tror ni jag orkar det? :) Jag var så otroligt slut och trött i kroppen idag efter FightCircut... Men jag älskar verkligen att träna, jag vill träna varje dag :)

Fast det blir nog spinning 30 minuter och core 30 minuter på måndag. Tror jag ska ta en vilodag imorgon. Fast hur tar man vilodag när man måste till gymmet med sitt hjärtegull, för att han ska träna sitt... hmm.. jag känner verkligen inte för att träna styrketräning eller crsstrainer. Jag vill ha ett ordentligt pass där svetten lackar...Där man får ta i ordentligt... Blir nog att gå på ett BodyCombat pass i veckan :) Måndag, tisdag och torsdag är de dagar som det är BodyCombat... Crosstrainer gillar jag absolut, men motivationen tryter och det är inte kul att fortsätta eftersom inget motiverar..

Jag älsakr verkligen att träna nu när man vet att det finns träningar som jag gillar :)

Nej nu ska sonen nattas :)

kram

Inga kommentarer: