torsdag 15 september 2011

En mysiga dag på stan :)






Idag var Filip och jag ute med Tess.. Vi har haft det jätte mysigt :) Massa skratt och nästa gång blir det Domkyrkan och Gamla Uppsala museum :) Hoppas det inte dröjer allt för länge bara :)
Idag kände jag att jag verkligen vill ha en ordentligt systemkamera, gärna rosa ;)


Först åkte vi till Årsta och 4-ever tatto. Där Tess skulle fortsätta med sin armtatuering. Disney på hög nivå :) Filip fick sig två tatueringar som Samuel fixade på honom.. Filip var nöjd :)



Sedan tog vi bussen till Biotopia, tog en lunch på Hugos Café. Lekte oss trötta i Vasaparken :)
Filip och Tess klättrade upp på ett tak. Jag hjälpte Filip att klängga längs ett rep. Sedan var det upp å ner. Gunga och massa skratt :)




Vi gick mot centrum eftersom Filip skulle få en höst mössa. Vi hamnade på Upplandsmusemet. skojigt :) DÄr de visade (o)mänslig utställning, student i Uppsala, lekhörna för barnen, men hus från Uppsala :) Åsgränd bland annat :)




Sedan kom vi tillslut till Lindex där jag handlade en tjock tröja, en långärmad och kortärmad t-shirt, ett par mjukisar, en fusk polo och ett par fodrade höst vantar till Filip. Höst mössan blev en svart/randig mössa från HM :)

Nu är det dax att sova. Imorgon är ännu en underbar dag med min underbara son!
Fast imorgon blir det några timmar i tvättstugan. Dax att tvätta sängkläder och täcken :)
BTW så hjälpte Tess mig att montera ihop Filips säng. LOVLY!!Finally! Thanx sweetie!

Inga kommentarer: