tisdag 20 september 2011

Är det för mkt begärt att få ha dig i mitt liv?

Jag behöver dig i mitt liv.
Jag behöver dig för råd och stöd.
Jag behöver dig när jag funderar på saker och ting.
Jag behöver dig när min dator/andra tekniska prylar inte funkar som jag vill.
Jag behöver dig när livets känns väldigt mkt down.
Jag behöver dig när jag behöver motiveras.
Jag behöver dig till så mkt!

Men framför allt behöver jag dig när jag ska sova. Jag har aldrig sovit så bra som jag gjort när jag fick sova bredvid dig!!!

Är det för mkt begärt att få vara lycklig, att ha dig i mitt liv som vän? Du älskar mig inte längre det accepterar jag, men jag vill ha dig som min vän iaf. Jag behöver din klokhet och din styrka.


Nu är jag här igen och skriver. Varför gör jag det? Dig som detta riktar sig till, du läser ju inte ens min blogg..

Inga kommentarer: