söndag 19 december 2010

Trött

Jag är nog överträtt. Vilade ca en timme på soffan idag. Men kan inte somna. Vill sova ska ju upp tidigt imorgon. Känns inte alls kul att gå till jobbet imorgon. Vill jobba natt på hemtjänsten. Eller på ett boende. Att börja halv tio passar utmärkt.

Ska försöka betala av skulden hos Dombron i januari och övertala dem att jag får söka boende från februari. Vill inte bo här vill inte åka upptåget varje dag. I mellan dagarna kommer jag sova hos farmor slippa åka tåget 0615 varje morgon för man hoppas på att komma i tid. Mitt fredags städ på 2 timmar är flyttad till tisdag så jag jobbar 7 timmar på fredag. Brukar inte jobba mer än 5 timmar Max annars oftast 4 timmar.

Blir julklappsköp i veckan tror jag. Haha alltid i senaste laget med dem hehe. Nästa år tänker man varje år. Nästa år kommer jag att börja leta i januari efter julklappar haha så man hinner köpa många hehe. Blir mest till Filip i år. Även om jag gillar köpa julklappar så orkar jag inte trängas med alla andra ju.

Jag ligger i sängen nu och bloggar. Så skönt att kunna göra det. :) Filip sover min lilla gris. Tidigt upp imorgon det gillas inte.

Puss på er!
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: