måndag 25 mars 2013

Så här ser det ut min startpunkt. Mina mått är viktigast just nu. Inte vikten. Muskler väger ju mer än fett. Och jag vill bygga muskler. Jag tycker det är väldigt fint. Mitt centimeter mål är att komma under 85 cm i midjan. Alla över är inte bra för kvinnor.



Tova och jag kommer mätta oss en gång i månaden. Här är vad jag startar med.


Jag har vissa mål som jag vill uppfylla innan 30/4. Så nu gäller det att öka intensiteten på träningen och kost om jag ska lyckas med 5 kg. Plankan och springs där gäller ju mest att vägra ge upp. Men 5 kg, då måste man arbeta för det. Jag kommer i början på april köra igång 4 veckor strikt LCHF, går jag inte ner då, då är det nog något fel måste det vara.



Nu är det dax för att tvätta av barn, natta barn, diska, vika tvätt, fixa matlåda, träna, duscha, nattfix och sedan sova. Jag sov visserligen fram till kl 16 idag. Men det lör inte vara problem att sova sedan.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: