torsdag 21 mars 2013

Jobbig kväll igår

Skulle möta Tova på gymmet igår kväll. Men Filip hade bråkkväll och vägrade sova. När jag väl kom iväg var jag inte alls taggad för träning. Var grymt röksugen när jag var påväg till gymmet. Men hade inga, köpte inga. Jag vet att om jag har cigg hemma även bara för nödfall kommer jag röka upp dem och sedan köpa nya.

Jag kom till gymmet ungefär 20.20. Och vi var kvar till 22.30. Jag som inte var taggad alls. Men man blir det med Tova på gymmet. Körde först 15 minuter uppvärmning. Och sedan var det axlar/armar/bröst dag. Både maskiner och fria vikter. Bicep maskinens högsta vikt var 45 kg. Det var en ökning :) eller ja, jag ökade på alla maskiner :) på fria vikterna körde jag 4 kg handlar och låg på rygg på bänken och körde bröst. Sedan hade jag en 5 kg vikt och körde tricep.

(Maskinen som jag ökade till 45 kg, grymt stolt över mig själv)


Som sagt har jag slutat rökt. :D



För tre veckor sedan köpte jag sista paketet. Rökte tre st för 1,5 vecka sedan på jobbet en dag. Men sedan har jag inte rökt alls. Nu väntar jag på att konditionen ska bli bättre. Jag är röksugen ibland. Men tycker att folk som röker luktar äckligt och känna röklukt på stan är äckligt. Så det går åt rätt håll iaf. G

Väskan är packad. Liten lämnas i skolan. Sedan blir det kondition. :) om man har äppelformad kropp behöver man läste jag i en artikel konditionsträna minst 3 gånger i veckan i ca 40 minuter. Allt fett hamnar typ på magen när man är äppelformad. Men nu ska jag bränna bort klumpen.

Ha en bra dag i solen om ni har någon hos er :)
Puss och kram på er!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: