lördag 23 mars 2013

Definitivt slutat röka?

Ja det tror jag iaf. Jag rökte en enda i torsdags efter dåliga nyheter. Jag behövde en "utsiktsförstärkare". Men jag mådde skit illa. Illamående, yrsel/huvudvärk. Jag ville kräkas. Trodde verkligen jag skulle kräkas. Men lyckligtvis gjorde jag inte det. Jag tror inte jag tar en till, jag vill inte må så där illa igen.


Jag vill bli fit och vältränad. Jag älskar att styrketräning.
Jag börjar få biceps. Jag och Tova kunde se den. Och känns den. Även om man inte ser på bilden så jätte tydligt så vet jag och jag ser den. Och det är ju det viktigaste eller hur? Det motiverar ju mig. Jag har tränat jätte lite denna vecka. Men jag ska gå imorgon eftermiddag. Och måndag förmiddag. Tror jag tar tisdag förmiddag med. Onsdag jobbar jag dag och då hinner jag inte. På torsdag tränar jag med PT. Fredag troligen efter jobbet.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: