tisdag 5 mars 2013

Behagligt mätt till frukost

Idag till frukost blev det en riktig LCHF frukost. Mätt är jag. Kommer nog stå mig flera timmar.

Bullet-kaffe http://www.lifezone.se/kost/fett/bullet-kaffe-recept-fettkaffe/

Kaffet hade en väldigt ovanlig smak. Inte äcklig. Men annorlunda. Jag gillar inte mitt kaffe blue Java från zoegas. Ska byta sort så fort den är slut. Kaffe smaken slår igenom men går att dricka ;) det ser ut som om jag har skummat vanlig mjölk och haft i. Undrar om man ska köpa sig en kaffe maskin så man snabbt kan göra sig en kopp på morgonen och ha i detta. I med kaffet i en termos mugg och dricka påväg till jobbet.




Kesobröd från 56kilo.
http://56kilo.alltforforaldrar.se/kategori/recept/frukost/lchf-brod/page/2/

Brödet var gott. Smakade lite ägg. Lite samma konsistens som ägg. Till å med lillhjärtat åt en skiva.




Så snart lillhjärtat sett en stund på filmen och jag klätt på mig kommer jag att åka till gymmet och köpa mig ett gymkort. Ska passa på att köpa några PT träningar på engång.

Ha en bra dag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: