torsdag 26 maj 2011

Trött trött

Nästa vecka har jag min sista schema lagda natt. Sedan blir det bara lite strönätter här och där. Guldkant på livet.
På fredag ska jag köpa en lite två lådig byrå. Turkos till den nya hallen sedan en färg klick :) funderar på att leta upp en sån där matta som jag sett endel kunder har i hallen, den håller kvar smutsen på mattan :)

Måste även fixa sen en vit 5x5 expedit hylla. Jag ska ha den i klädkammaren och ha skor, kläder, väskor och andra accessoarer i den. Kommer ha en vit 4x4 expedit i Filips rum och en svart antagligen 5x5 expedit i vardagsrummet som avdelning. Blocket here I come!
Får se hur det funkar med mina sängbord som jag har på sängen om jag kan ha båda eller kanske en kvar på sängen.

Snart snart kan jag börja kasta saker igen och börja flytt packa :). Filip vill oxå flytta och han har redan valt skola att gå i :). Får se vad det blir :)

Nä nu är jag framme i Uppsala :) Dax att möta upp min lilla kärlek i livet sedan blir det natt jobb och dejt med mr bandit :). Min enda återkommande dejt :)


Kram!

Inga kommentarer: