fredag 13 maj 2011

Fredag

Fredag
Frukost
Äggröra och bacon

Lunch
Makrill och 2 ägg ( man ska blanda i lite majonäs oxå men jag hade inget till hands just då, så då åt jag utan, hellre det än å smälla i sig ett par smörgåsar.)

Mellis
4 st Ost/skink rullar med bregott

Middag
1 portionsbit lax stekt i smör och kryddad med citron och örtsalt
100g räkor
4 skedar crème fraich sås
(250g crème fraîche, 1 msk majonäs, 1 msk lime, 1 tsk dill, salt och citron peppar)


Kanske inte den bästa middagen, men jag är på väg och lära mig mera, och jag är barnledig idag, vanligtvis brukar jag äta chips och smörgås senare på kvällen. Jag äter tre gånger om dagen och är inte hungrig konstant. Jag handlade åt farmor idag, choklad kakor, det var svårt att låta bli dem. Helt ärligt , är grymt stolt över mig själv. Jobbar hela helgen och blir samma till lunch imorgon som middag idag. Är färdigt och klart att ta med sig.

Jag är helt slut i mina ben, går väldigt mkt på jobbet mellan mina kunder. Dax att skaffa ordentliga skor nu.

Nu ska jag ta och städa lite här hemma. Blir nog att plocka idag och dammsuga och skura imorgon


Kram!

Inga kommentarer: