måndag 14 mars 2011

Veckan som kommer

Måndag: Ledig
Tisdag: 9-14
Onsdag: 8-13
Torsdag: 9-13 21.30-7.30
Fredag: 9-11
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Jag är barnledig i helgen. Kanske kan jobba extra om Attendo ringer och behöver någon. Annars vet jag inte vad jag ska göra i helgen när Filip är hos sin pappa. Igår och idag har jag städat hemma. Alla rum utom syrrans rum och Filips lekrum. Syrran får städa själv och Filip måste lära sig att hålla ordning i sitt eget lekrum. Ikväll efter maten ska ha få städa innan han sover.

Idag hade Filip ner tv i golvet för andra gången, Det kommer bli dyrt att laga det hålet som har blivit. Efter båda gångerna som han haft ner tv i golvet har det blivit fint stoort hål. Inte kul.

Jag har ju fått erbjudande om en lgh i Nyby i Uppsala, hoppas jag får den, även om hyran e dyrare än idag så är det lättare att jobba. Jag kan söka tjänst i Bälinge eller Björklinge om jag vill... Två ute platser och ett jäääätte stort förråd. Och båda sovrummen har ett varsin klädkammare.

Nä nu ska jag ta och laga mat.
Kram

Inga kommentarer: