torsdag 3 mars 2011

Smärta som motivation..

Tänk den dagen jag får lägga mig på operations bordet och bli av med all tyngd i axlar/nacke. Smärtan jag har idag och igår motiverar mig att hålla mig borta från godis och annan skit just nu. Jag ska nå mitt mål!


Nu har jag fått så där lite, lite för lite sömn igen. Jobba onsdag natt, gick upp tidigt på morgonen. Jobba hela onsdag natt, ett 4 timmars städ på torsdag dag. Kom hem vid 16 tiden, äta mat. Somna runt 17 upp igen kl 19 för att natta älsklingssonen. Iväg på natt jobb, torsdag natt. Jobba två timmar fredag morgon med städ. Ser fram emot den 2 timmars sömn kl 12. 15.45 ska jag vara åter på jobbet för lite kvälls jobb. Älsklingssonen är hos sin far hela helgen. Så det blir kvälls jobb för mig 15.45-21.30 fredag-söndag.
Så nu blir det för lite sömn fram tills fredag kväll då jag tar tåget hem och får sova till 12 på lördag dag :D

Nu är jag snart framme i Uppsala för lite (många timmars) jobb. Möta lillehjärtat imorgon och ta med honom till reserv dagmamman Helena. Jimmy hämtar lillehjärtat.

Kram!

Inga kommentarer: