söndag 27 februari 2011

Veckan som kommer

Måndag: 9-15
Tisdag:
9-16.30
Onsdag: 8.30-13.30 21.30-7.30
Torsdag: 9-14 21.30-7.30
Fredag: 9-11 15.45-21.3o
Lördag: 15.45-21.30
Söndag: 15.45-21.30


En fullspäckad
vecka att se fram emot :) MEn vi har varit väldigt mkt sjuka under den lugna veckan. Inga utsvävningar får göras om vi ska klara oss fram till nästa löning ;) Tur att det finns mat hemma så vi kan äta, och gott till helgerna när Filip-hjärtat är hemma :) Nu ska jag hem och betala de räkningar som jag kan med den futtiga lönen jag får eftersom vi var bara lite sjuka förra månaden. Men de drar av satan från lönen och vab ersättningen har inte kommit ännu så klart för det i januari. Och så om kanske två månader så om jag har tur får jag vab pengar för denna vecka i februari.

Just nu sitter jag och betalar mina räkningar. Vet inte riktigt hur jag ska pussla för att få ihop detta. Mattias ska givetvis ha sina 500 kr. Det är allt jag kan avvara. Och egentligen inte det. Nu när jag har CSN att betala av oxå. Kan jag inte få vinna ett par sköna tusenlappar?? Jag kan inte trolla med knäna och några räkningar får gott vänta tills jag får vab ersättningen för de jag var hemma med Filip under januari. Det är iaf inte på väg in under de närmsta fem dagarna vet jag iaf. Har en betalning till a-kassan som ligger och väntar just nu. 490 kr som skulle ha betalats den 24/2 senast. Undrar hur 17 jag ska lösa den.... Glad som bara den att jag har hunnit köpa mat för hela denna månad iaf.
Har som sagt en hel del på jobbet nu i veckan, men det ska bli bra. Bara jag kan bli frisk från min jäkla förkylning.

Nej jag ska ta och krypa ner i sängen nu. Kanske kan få någon sömn för tankarna som kryper runt i skallen som myror. Jag har tagit oss lång långt från det som var förut. Även om det mesta pågick i huvudet på mig så har jag aldrig misskött Filip på något sätt, han har alltid kläder och mat och vi gör massor med saker. Att jag inte betalar mina räkningar har ju inte med å göra hur jag är som mamma som tur är.

Kram

Inga kommentarer: