lördag 19 februari 2011

När är det min tur...?

Ja när är det min tur att få en liten bebis igen?
Om vi bortser från de som fått barn de senaste åren fram till årsskiftet, så är det hur många bebisar på gång nu bland mina kompisar.
en fick i januari, och Hodan fick nu i februari. Sara kommer få vilken dag som helst. sedan är det ett gäng till som ska ha under året. Det är fem till som ska ha till vår/sommar. Min vän Mia har just lagt upp en UL bild på sin andra bebis.

När ska jag få en liten bebis till? Jag vet att jag inte har ett förhållande nu, men jag vill så gärna ha flera barn, att jag överväger att åka till Danmark å inseminera mig :)

Jag har ju ett barn redan, men jag vill ha ett till. Jag vill ha en stor familj. Och tiden bara går ju. För att ha en stor familj behöver jag en man. Jag vill ha någon vid min sida. Och jag klickar ju aldrig med någon. Dennis klickade jag aldrig med. Jag försökte för han var så fin och snäll med Filip. Men när jag tänker efter så vill jag inte ha barn med honom iaf.
Men jag vill klicka med någon som klickar med mig. Jag har inte klickat med någon sedan jag var tillsammans med Filips pappa. 2002-2008 var vi tillsammans.
Leta på mötesplatsen och e-kontakt har jag provat på, men det är inte min grej.

Jag är inte missnöjd med mitt liv, inte alls. Jag har min underbare son, min lägenhet, ett fast jobb och ett extra jobb som ger mer än det ordinarie jobbet i lön, några fina vänner och min stora underbara familj. Men jag är trött på att sova ensam i min dubbelsäng. Jag vill dela den med någon.

Jag har så många planer i livet. Och alla dessa kan jag förverkliga utan att behöva ha en man vid min sida. Men en sådan är alltid en välkommen bonus i livet :)

Nu ska det sovas ska upp tidigt till jobbet imorgon. Hoppas att väckarklockan ringer imorgon iaf...

kram

Inga kommentarer: