söndag 20 februari 2011

Jävla hosta!!

Håller på att hosta sönder mina lungor känns det som. Kan inte sova! Trött tröttare tröttast. Jag vill ju sova. Behöver ju inte vara på kontoret fören kl 8 gärna tidigare.


Veckan son kommer:
Måndag: 9-14
Tisdag: 9.30-11.30
Onsdag: Ledig
Torsdag: 21.30-7.30
Fredag: 9-14
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Jag har en lugn vecka framför mig. Ska bli skönt efter de intensiva veckor som varit. Och de intensiva som kommer straxt att få vila sig lite :)

Jag jobbar för att spara till semestern, betala M, betala räkningar, spara till min utbildning och ha roligt. Står lite stil just nu. Kommer inte så långt just nu med vare sig banklånet eller med CSN lånet, men resten går framåt :) sakta men säkert.

Jag måste oxå spara pengar till en kitchenair :)
Kram!

Inga kommentarer: