lördag 22 november 2008

Det kan väl vara dax för ett litet inlägg min blogg har varit dåligt med det på ett tag.

Sitter här hemma en lördags kväll och funderar över mitt liv. Igår fick jag höra att jag inte hade något liv. Eftersom jag skulle sitta hemma vid datorn och dricka lite cola en fredag kväll när de andra skulle ut. Men jag kände att jag varken har råd eller ork att gå ut. Och sedan skulle jag jobba dagen efter och jag orkar lixom inte vara ute och dricka för man kommer ju aldrig i säng hyfsat tidigt när man dricker. och så körde jag bil på jobbet idag.

Visst nu sitter jag här igen vi datorn men jag ska nog gå ut med hunden sedan gå och sova det tror jag. Sonen är inte hemma så jag har inget att göra.... jag väljer att se det som om att jag har ett liv, jag har ett jobb jag måste ta hand om. Jag kan inte supa till hur eller när som helst. Jobb är ju vikiga saker speciellt eftersom jag har filip han är väldigt vikigt för mig.


Ska nog diska lite och sedan ut med vovven och sedan sova lite ska upp tidigt imorgon.

Inga kommentarer: