söndag 14 december 2008

Hallå

Ett litet inlägg kunde det ju vara dax för....*haha*...det var ett tag sedan....

Bokstaven K på min dator är trasig den står rätt upp. Min son fick nåt spel, trött som han var så närjag kom in i vardagsrummet står han och trycker på ena bokstaven... så man måste trycka väldigt hårt på dena sidan av bokstaven som står rakt upp.... Hittade garantin så jag får ta och lämna in den på service.

Sedan har jag kommit in på högskolan. Ska läsa lärarpogrammet. Svenska och matematik för de yngre. Börjar den 19 januari. Kommer att ta tjänstledigt från mitt jobb..och jobba extra..Så det kommer bli jätte bra...

Ser väldigt mkt fram emot att börja läsa.. Specillt eftersom jag då slipper gå upp så jätte tidigt om mornarna. Och filip slipper vara på dagis kl 7 på mornar och jag stressa till jobbet som börjar kvart över 7....

Vi kommer nog börja åka buss jag och F igen.. Ska sälja bilen tänke jag.

Inga kommentarer: