torsdag 13 november 2008

Syskon längtan?


jag börjar funderar på om Filip vill ha syskon. Han har börjat involvera Wildan (hunden) i sina lekar. Han tar henne i halsbandet och drar in henne på sitt rum och stänger dörren sedan leker han där inne och Wildan bara måste vara med.


Jag får nog skaffa en karl med jämnåriga barn. För även om jag blir gravid så har Filip inge kul det det barnet ännu...*haha*.... Jag tror verkligen Filip skulle må bra av syskon. Spelar ju ingen roll om det är Jimmy elelr jag som får flera barn. Filp får ju syskon i varjefall.


Jag längtar efter flera barn. Men att hitta nån som älskar mig och även Filip, är viktigare för mig just nu än att få flera barn.
Bilden föreställer Filip och hans moster Katarina. Ibland känns det som att när mitt nästa barn kommer så kommer det vara samma åldersskillnad på Filip och det nya barn som det är på honom och hans moster. *Haha* Ibland är man bra pessimistisk.....
Idag är det torsdagen den 13 november och jag har varit hemma med Filip sedan den 3 november. Blir hemma imorgon från jobbet oxå. Är ledig i helgen och sedan börjar jag jobba igen på onsdag nästa vecka.

Inga kommentarer: