måndag 17 november 2008

Funderar lite på Blixten i cars

Idag är det två veckor sedan jag åkte hem från jobbet för att hämta filip som blivit sjuk. Filip är nu denna vecka hos sin pappa...Och är på dagis idag. Jag börjar jobba igen på onsdag. Skönt med bara lite ledig innan man går tillbax till jobbet.


Nu ska jag till Jimmy och lämna lite papper som han ska lämna till dagis. Sedan handla lite bröd och sånt där lite viktiga saker. Sedan skag jag nog ta ett rikigt varmt och skönt bad. Stor städade verkligen igår renbäddade våra sängar. Filips rum är rikigt fint nu. Jag håller på att inreda Filips rum med Cars tema.. speciellt med blixten som han älskar överallt annat. SÅ om det är någon som sett till ett blixten mjukisdjur skulle jag blir glad om ni kunde hojta till.. det ska blir en julklapp till min son.


Någon som ett ett fint tyg med blixten? jag har sett de med de dära svart/vita rutorna som målflaggan har, men jag hade tänkt mig ett helt vanligt röt tyg med cars bilarna på bara inget annat. Tänkte sy överdrag till hans fotölj och en gardin tror jag.. Har köpt en morgonrock och en fleece fillt, ett par strumpor och ett skärp med cars. Nu gäller det bara att hitta lite leksaker.
Denna vita förvarings möbel skulle jag vilja köpta till min son. Men från mio.se där jag hittade den kostar den 2600 kr..*haha* inte direkt vad jag har just nu att lägga på en bokhylla.. Men den är underbar. Mio kanske har ett mio-kort.....


Nä nu måste jag åka om jag ska hinna allt jag ska göra idag.
ha det så bra

Inga kommentarer: