fredag 2 augusti 2013

Tidig morgon

Imorse vaknade jag på soffan, som vanligt somnade jag där. Och det går inte att väcka mig. Jag hade inte ens nattat eller borstat Filips tänder. Men som tur var Peter här hos mig och fixade iordning Filip för natten. När jag vaknade på kl 6 på morgonen så fanns det ingen plats åt mig i sängen. Så jag tog på mig kläder och gick en timmes promenad. Det var jätte fint väder och solen sken. Rensa tankarna lite grann Men jag blev inge klokare än innan jag gick. Bokade tvätt tid, betalade räkningar, sökte ny lägenhet och en bilplats, har jag tur blir det garage :-D

 
 

Ikväll åker Filip till sin far över helgen, får se när han kommer hem, söndag eller måndag. Jag blev sjukskriven fram till nästa söndag. Jag får se vad jag hittar på. Blir nog mest att ta igenom mig, dagarna är väldigt upp och ner just nu. Vissa dagar är jag pigg och glad men så vänder det och jag dyker ner och på deppig och bara titta i väggen. Men det börjar bli bättre nu, men vissa dagar så är det riktigt jobbigt. Jag har ju i botten  trötthet, jag jobbar extremt mkt, snittar vissa månader på 170-190 timmar. Inte för det märks på min lön direkt. Men allt med Filip, mamma, mitt jobb och mig själv då hinner man inte riktigt med. MEn nu när jag slipper spendera alla kvällar ensam efter Filip somnat och inte behöver jobba dygnet runt så ska jag vila upp mig. I veckan som kommer ska jag försöka ta mig till gymmet när Filip är i fritids och försöka träna lite. Ta lite i taget så jag kommer igång igen, jag har saknat gymmet.
 
Nej nu ska jag ut i solen med skrutten
 
 
Kram

Inga kommentarer: