torsdag 8 augusti 2013

Känslor?

Jag är trött, trött och åter trött hela tiden. Orken till något är som bortblåst. På måndag börjar jag jobba igen, men jag vill inte, helst skulle jag vilja stanna i sängen hela dagen, sova bort alla tankar och känslor. Ena stunden virvlar känslorna runt och det känns som om jag ska kvävas, andra dagar känner jag mig helt tom inuti.. Hur sjutton ska jag ta mig framåt?

Det känns som om jag står still. Mest känner jag mig död inombords. Som om jag vore helt känslokall. Jag sörjer inte, jag gråter inte. Men det känns som om jag står still. Jag borde sörja, jag borde gråta och skrika. Jag har ju förlorat min mor. Men jag vet inget. Jag drar igång projekt hemma, men tappar orken nästan direkt och jag orkar inte fixa det. Jag har verkligen ingen ork för något för tillfället. Jag vet inte ens om jag orkar skriva allt jag vill skriva ur mig....

Inga kommentarer: