torsdag 1 augusti 2013

Min mor ❤

Den 23 juli på morgonen efter en riktigt jobbig natt för min mor avled hon. Min mor slutade bara att andas. Cancern hade spridit sig till hela buken, och läkarna trodde hon fick en tumör på talcentrat som gjorde att hon inte kunde prata. På slutet kunde hon heller inte röra sig.

Vi alla barn hade varit upp kvällen innan. Det var skönt att vi alla barn hann upp innan det var för sent. Jag saknar min mor fruktansvärt. Vi kommer ha en privat ceremoni och sprida mammas aska.

Jag är sjukskriven nu, livet är väldigt jobbigt. Jag har inte riktigt kommit ifatt mentalt. Jag vet mamma är död. Men jag förstår inte det alls. Känns som ett jävligt dåligt prank på mig. Men snart förstår jag nog. Och då är det nog inte nådigt för själen.

Jag ska försöka sova tidigt ikväll.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: