tisdag 3 juli 2012

Dag 2 av 21

Idag har det varit både en bra dag och en dålig dag. Matmässigt har jag hållit mig på mitt kcal tal ungefärligt efter Majas uträkning :) idag har jag varit så trött och har riktigt ont i min höft. idag har det blivit för få steg. Men det har gjort ruskigt ont i min höft idag. Hoppas att det är bättre imorgon med den. Min nya favoritshake är sojamjölk med chokladpulver :)
Imorgon är det en ny dag, på onsdag blir det nog hemgång eftersom jag har mitt test i information och layout på torsdag morgon.

Motion
4000 steg
30 min PW

Mat
frukost: shake
mellis: kaffe med 1dl mjölk och tio mandlar
lunch: shake
mellis<:/i> 1 dl tomatsoppa med en skvätt mjölk. 1 msk kanske. 1 skiva grovt bröd med lite bregott och kesoröra med kikärtor, gurka och paprika
middag: kött, blomkålsmos,vitkål, sallad, gurka, tomat. Kvarg med jordgubbar.
kvällsmål: 1/2 shake







Kram och god natt

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: