fredag 18 maj 2012

Weaving metoden

Jag funderar på att förlänga håret igen. Det går för långsamt helt enkelt. Jag vill ha riktigt långt hår, men kreatin vax metoden gillar jag inte så jag tänkte prova weaving metoden där man först gör en tunn inbakad fläta och sedan syr fast ett träns.
Givetvis ska man gå till någon bra,inte som jag när jag gick till en "kompis" och gjorde kreatin vax förlängning och jag såg ut som en idiot...Synd jag inte sparade bilder :)

Ska jobba lite extra nätter i maj så jag kanske har råd i juni på semestern :) fast blir nog lite senare iaf på semestern vill jag göra roliga saker med Filip :)








Jag kommer givetvis inte göra detta nu, du som kommer undra vart jag får pengar ifrån och ska ge dem till dig istället för att göra något fint åt mig själv. Så du behöver inte fråga vart jag får pengar ifrån. Okej? Tack.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tova sa...

-Var fick du pengar ifrån?
-Haha, jo du kommer aldrig tro mig men jag drog ut dem ur röven.