lördag 16 april 2011

Städa städa..

Det är så kul verkligen å städa lite på sin lediga dag :) tvättar kläder gör jag oxå. Har även en över full IKEA säck med rena kläder som ska vikas. Det son är så tråkigt tycker jag. Funderar på om jag ska ta å tvätta fönstren oxå. Nu när solen ligger på syns det att de är smutsiga.
Men behövligt eftersom jag jobbar en hel del i veckan som kommer.

Filip är hos sin pappa men kommer hem imorgon gör mitt lilla hjärta. Väldigt tråkigt å vara ledig när han inte är hemma.

I påsk jobbar jag två dagar, storhelgs ob är bra extra pengar. Vi ska vara med min lillebror Mats, han är ensam hemma och så ska han vara barnvakt till Filip de timmar jag jobbar. Det blir nog inte riktigt heldag, timisar får gå hem tidigt om de är klara. Och när de är stor helg vill de nog att man går tidigt så det slipper betala fullt på alla :)

Måndag: 9-14 @ 21.30-7.30
Tisdag: 9.30-16 @ 21.30-7.30
Onsdag: 9-14 @ 21.30-7.30
Torsdag: 9-12
Fredag: LEDIG
Lördag: 7.30-15.45
Söndag: 7.30-1545


Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.