torsdag 7 april 2011

Jag har haft en dejt...

Jag har haft en dejt.... :) Med en väldigt trevlig kille. Han mötte mig på stationen. Sedan tog vi en fika hemma hos honom. På kvällen tog jag med honom på festen på Grönviken :) Okej kanske inte vad man gör direkt, att ta med dejten till samma fest som sina föräldra :) Men det gick bra. Pelle berättade inte en massa pinsamma saker om mig, han hade nog inte tid tur det *haha* Ja vi får se vad de blir. Men han är en fin och trevlig kille. Och jag gillar det jag sett hittils. Men han vill inte gå för fortfram, och de vill inte jag heller. Jag vill att det ska kännas klockrent bra. Och än så länge verkar det lovande. Vi får lära känna varandra bättre innan vi bestämmer något :) Imorgon så ska Filip och jag göra lite risbräck och choklad bollar. På lördag ska vi baka pizza, måste bara kommaihåg att köpa det sista bara.

Inga kommentarer: