fredag 15 april 2011

Semester..

I sommar ska jag å Filip skaffa oss säsongs kort på Furuvik. 425kr för mig och 345 kr för Filip. 779kr för oss båda. Det är ju överkomligt pris för inträde hela sommaren. De har parken, tivolit, fortetoch tydligen en pool oxå. De har camping oxå. Men känns kanske lite onödigt att hyra stuga 5 min promenad från Furuvik när vi bor två stationer från Furuvik.

Får fundera ut något annat ställe där vi kan hyra en stuga. Vi har semester v28 jag å Filip. Sedan får man se om jag får ett sommarvik på Attendo. Annars har jag mina % på Hemfrid. Får jag inte nåt på Attendo får jag öka på Hemfrid, men jag har ju helgerna lediga. Känner inte att jag har råd med mer semester ännu. Är ju hyfsat ny på ena jobbet och andra jobbet är jag bara timvikarie. Men det blir nog bra iaf. V28 kommer vi inte alls vara hemma undrar om man ska låna/hyra bil eller åka buss/tåg.

Sedan kommer Filip med stor trolighet åka upp till Mommo och Moffa i sommar. Då får han lite mera semester.

Någon som har nåt tips om roligheter att göra alt någon bra camping? Blir nog lådbilslandet oxå, inte bestämt om det blir Södertälje eller Löttorp, Öland.
Kanske någon som vill följa oss? :)


Kram!

Inga kommentarer: