måndag 30 januari 2012

Egypten

Jag var ju i Egypten en vecka med Mariella..Jag trodde aldrig att jag i dubbel bemärkelse skulle förlora mitt hjärta till Egypten. Jag verkligen älskar landet, jag kände mig så tillfreds och hemma i Hurghada. Vill tillbaka så snart som möjligt.
Man kanske skulle köpa sig en egen lägenhet där, man kan ju hyra ut den den tiden man inte är där. Det är en typ av passiv inkomst. Och det skulle hjälpa till att betala lånet som man måste ta för att ha råd, kostar runt 2-300 tusen kr BARA ;) Det är mitt nya sparmål :) handpenning för att köpa en lägenhet i nya Hurghada.

Jag väntar på ett mail. Ett mail som kommer att göra mitt hjärta lugnt. Jag hoppas och önskar så innerligt på detta mail. Jag tror inte vår gud där uppe ger mig detta för inget alls. Det tror jag inte, han kan inte vara så elak att han låter mig smaka på världens godaste choklad tårta för att sedan kasta den i ansiktet på mig... Det vägrar jag att tro på. Men livet går vidare, om så vore.

Jaja.. den som lever får se!

kram

Inga kommentarer: