tisdag 13 december 2011

Sjukstuga hemma idag..


Filip har feber, och jag har ont i örat. Inte kul för någon av oss. Jag borde gå och kolla varför det gör så ont i örat, men ja det kostar att gå till husläkaren, och jag har inga pengar fören den 20 eller 23 december så jag får gått ta och vänta. Filip har ju avgift fri sjukvård så blir han sämre får han komma till närakuten och få hjälp. Men Filip är van å ha feber. Frågade läkaren om Filips feber som kommer och går som den vill. Men han hade inget svar på den frågan.


Jag måste gå till läkaren och kolla mina öron, gå till tandläkaren, köpa massa julklappar, jobba och gå och träna.... blääää.. Inte allt idag men det ska bockas av haha. TÄnk om jag nu i vuxen ålder dragit på mig öroninflamation i vuxen ålder :)





Jag hatar verklligen att ha ont.specillt när man inte vet varför man har ont. Som när jag gjorde illa mitt ben på jobbet. Då visste jag varför jag hade ont, men nu vet jag inte varför jag har ont i örat. Det är det som är irriteranade
Filip vilar till boliompa just nu, jag ska väl ta och röja lite.. det sista på golven :)

Nu är det dax för lunch om man sjukling vill ha..





kram på er och skaffa inte ont :)


Inga kommentarer: